لوله مانیسمان دقیق کاوه 01 - آهن کاسپین

 

لوله مانیسمان دقیق کاوه

شرکت لوله دقیق کاوه ایرانیان با 20 سال تجربه در زمینه تولید انواع قطعات فولادی با استاندارد های روز دنیا در سال 1381 در بخش خصوصی شروع به فعالیت نمود. این شرکت دارای دو روش تولید برای لوله های بدون درز میباشد. روش اول نورد گرم با ظرفیت تولید سالانه 7500 تن و روش دوم کشش سرد با ظرفیت تولید 15000 تن تولیدات شرکت دقیق کاوه علاوه بر استفاده در بازار داخلی درحال صادرات به بازار های خارجی نیز میباشد.

 

انواع نورد لوله فولادی

نورد لوله های فولادی روشی است که در آن لوله های فولادی به شکل استوانه ای تولید میشود انواع نورد های رایج لوله فولادی عبارتند از :

 

در طول زمان و با پیشرفت تکنولوژی لوله های فولادی نیز در انواع مختلفی توسعه یافته اند از این رو برای استفاده در پروژه های مختلف باید استاندارد و مشخصات فنی پروژه ی خود را در نظر بگیرید و با تامین کننده مناسب لوله همکاری کنید.

 

لوله مانیسمان دقیق کاوه 02 - آهن کاسپین

 

کاربرد لوله مانیسمان دقیق کاوه با نورد گرم

 

تهیه لوله مانسیمان دقیق کاوه

شرکت بازرگانی آهن کاسپین نماینده رسمی شرکت دقیق کاوه ایرانیان با تجربه بالا در زمینه تهیه و عرضه مستقیم انواع لوله مانیسمان پبرای خدمت رسانی به شما عزیزان آماده است. شما میتوانید با تماس با کارشناسان خبره آهن کاسپین برای تهیه انواع لوله مانیسمان دقیق کاوه مستقیم از کارخانه با قیمتی مناسب و تضمین کیفیت اقدام کنید.

 

فرآیند کشش سرد لوله مانیسمان دقیق کاوه

در کارخانه دقیق کاوه لوله فلزی از طریق کشش قوی و بدون تغییر دما شکل دهی میشود. در این فرآیند لوله با نیروی کشش معینی داخل قالب های مناسب کشیده میشود و این امر باعث بهبود خواص مکانیکی آن میگیردد ؛ همچنین به دلیل کنترل دقیق ابعاد کیفیت سطح بهتر و تولید قطعات با کیفیت بالا انجام میگید که امکان استفاده در صنایع را فراهم میکند.مراحل فرآیند کشش سرد عبارتند از :

 

کاربرد تیوب دقیق کاوه با کشش سرد

ویژگی های تیوب های تولید شده دقیق کاوه ایرانیان

تیوب های تولید شده در شرکت دقیق کاوه ایرانیان مطابق استاندارد های جهانی بوده از و با ابعاد ضخامت بین 0.9 – 15 میلیمتر و قطرخارجی 6 – 141 میلیمتر و طول تا 20 متر تهیه و تولید میشوند.

 

ویژگی های لوله مانیسمان دقیق کاوه

شرکت لوله دقیق کاوه با توانایی تولید لوله مانیسمان بدون درز با کیفیت بالا ، مقاوم در برابر فشار ، خوردگی و مطابق با استاندارد های روز دنیا از سایز 1/2 اینچ تا 4 اینچ با ضخامت 3-16 میلیمتر ، قطرخارجی 26.7-167.3 میلیمتر و طول تا 12 متر تولید میکند.این لوله ها بخش بزرگی از صنایع مادر کشور را پوشش میدهند.

 

لوله مانیسمان دقیق کاوه - آهن کاسپین

 

استاندارد های لوله مانیسمان دقیق کاوه

 

تفاوت لوله مانیسمان دقیق کاوه با مانیسمان اهوازی

شرکت دقیق کاوه ایرانیان و شرکت نورد و لوله اهواز هر دو پیشرو در تولید لوله های مانیسمان با بهترین کیفیت و مطابق استاندارد های جهانی هستند؛ تفاوت این دو کارخانه در سایز لوله های تولید شده میباشد. شرکت نورد و لوله اهواز در خط تولید خود امکان تولید لوله بدون درز از سایز 1/2 اینچ تا 6 اینچ را دارد ولی شرکت دقیق کاوه ایرانیان از سایز 2/1 اینچ تا 4 اقدام به تولید لوله میکند.

 

قیمت لوله مانیسمان دقیق کاوه 

قیمت لوله مانیسمان دقیق کاوه تحت تاثیر عواملی از جمله قیمت ارز ، هزینه انبار داری ، هزینه تهیه مواد اولیه ، هزنیه حمل و نقل ، قیمت آلیاژ استیل از آنجایی که بیشتر دستگاه های خط تولید لوله نیاز به تعویض قطعات و رسیدگی دارند و این دستگاه ها عمدتا تولید خارج از کشور هستند نرخ ارز تاثیر بالقوه ای در هزینه تعمیرات دستگاه ، تهیه مواد اولیه با کیفیت مناسب و هزینه های حمل و نقل میباشد برای استعلام از قیمت لوله مانیسمان دقیق کاوه میتوانید با مجموعه آهن کاسپین تماس بگیرید ما در ارتباط مستقیم با کارخانه دقیق کاوه هستیم و نازل ترین قیمت را بدون واسطه به شما عزیزان اعلام میکنیم.

 

 

 

 

 

جستجوی خود را وارد کنید