لوله مانیسمان چینی 01 - آهن کاسپین

 

لوله مانیسمان چینی

لوله مانیسمان چینی نوعی لوله فاقد درز، خط جوش و تولید شده از کربن استیل است که به صورت یکپارچه تولید میشود به علت وارداتی بودن این لوله از مبدا کشور چین در اصطلاح بازار به آن لوله مانیسمان چینی میگویند.مجموعه بازرگانی آهن کاسپین با سابقه بالا در زمینه عرضه انواع لوله با ارتباط مستقیم با برترین برند های تولید لوله مانیسمان در چین یکی از وارد کننده و تأمین کننده های اصلی لوله مانیسمان چینی در ایران میباشد.

 

تفاوت لوله مانیسمان با لوله درزدار

روش تولید : لوله مانیسمان با روش هایی مانند فرآیند آهنگری با استحکام بالا و بدون درز تولید میشوند در مقابل لوله های درزدار با جوشکاری ورقه ی آهن با درز جوش تولید میشود.

خصوصیات مکانیکی : لوله های مانیسمان بخاطر یکپارپگی در برابر فشار، نشتی و شکستگی نسبت به لوله های درز دار مقاومت بالاتر و اطمینان بیشتری دارند.

همواری سطح داخلی لوله : لوله مانیسمان به دلیل تولید یک تکه دارای سطح داخلی هموارتری بوده که مانعی در برابر جریان سیالات و گاز ها ایجاد نمیکند؛ اما لوله درزدار به دلیل وجود درز جوش در سطح داخلی ممکن است باعث مقاومت در برابر جریان شود.

قطر و ضخامت داخلی : لوله مانیسمان قالبا در قطر و ضخامت داخلی بسیار ضخیم تر از لوله های درز دار تولید میشوند.

قیمت : لوله مانیسمان به دلیل فرآیند پیچیده تولید دارای هزینه تمام شده بالاتری نسبت به لوله های درزدار هستند در پروژهایی که هزینه تولید در اولیت قرار دارد استفاده از لوله های درزدار متداول تر است.

کاربرد در صنایع : در صنایعی مانند نفت و گاز که فشار و دمای بالایی به خطوط انتقال وارد میشود لوله مانیسمان گزینه ایمن تر و مناسب تری نسبت به لوله های درز دار هستند همچنین استفاده از این لوله به دلیل خوردگی و اصطحکاک پایین میتواند هزینه های تعمیر و نگهداری خطوط را در بلند مدت به طور چشم گیری کاهش دهد.

 

انواع لوله مانیسمان چینی

لوله مانیسمان چینی در مدل های متنوعی شامل لوله مانیسمان، لوله مانیسمان گالوانیزه، لوله هیدرولیک، لوله مانیسمان آتشخوار در سایز های 2/1 الی 6 اینچی، با ضخامت 10 ، 20 ، 30 ، 40 ، 60 ، 80 اینچ و آلیاژ های استاندارد گرید های A106 , A53 , A333 , A335 برای مصارف صنعتی ، ساختمانی ، تولید قطعات ، انتقال سیالات و گاز ، خطوط مواد شیمیایی ، دیگ های بخار سبک و سنگین ، خودروسازی و سیستم های گرمایشی-سرمایشی به کشور وارد میشوند.

 

بزرگترین شرکت های تولید لوله مانیسمان چینی

تولید کنندگان لوله مانیسمان چینی نسبت به سایر رقیبان خود بسیار دیر تر شروع به تولید کردند در ابتدا حدود 50 شرکت دولتی تولید لوله بدون درز انجام میداند اما اکنون بیش از 1000 شرکت چینی در زمینه تولید لوله فولادی فعالیت میکنند. برندهای مطرح صادرکننده لوله مانیسمان چینی به ایران عبارتند از :

 

لوله مانیسمان چینی - آهن کاسپین

 

لوله مانیسمان چینی JST

کمپانی  Jiangyin Changjiang Steel Tube Making Factory این برند تولید لوله مانیسمان چینی که در ایران با نام JST نیز شناخته میشود یکی از معتبر ترین شرکت ها در زمینه لوله های فولادی بدون درز بوده و رتبه سیزدهم از میان 500 شرکت برتر خصوصی چین را داراست.

 

لوله مانیسمان چینی Lontrin

شرکت Yangzhou Lontrin Steel Tube در زمینه تولید لوله مانیسمان چینی فعال است و با نام تجاری Lontrin  در ایران شناخته میشود فعالیت خود را در سال 2003 آغاز کرد و با پیشرفتی چشم گیر تولیدات خود را به بیش از 700000 تن لوله فولادی بدون درز در سال افزایش داده است.

 

لوله مانیسمان چینی Huike

شرکت Hebei Huike Steel Pipe Tube  فعالیت خود را در سال 2006 آغاز کرد و تمرکز خود را بر روی تولید لوله های بدون درز فولادی قرار داد اکنون این  شرکت با تبدیل شدن به یک برند جهانی یکی از صادر کننده های عمده لوله های بدون درز به آمریکا اروپا و خاورمیانه است.

 

لوله مانیسمان چینی Haitai

شرکت Haitai Steel Group در سال 1991 با هدف تولید لوله مانیسمان  با کیفیت بالا شروع به فعالیت کرد و اکنون به بیش از 30 کشور دنیا صادرات انجام میدهد.

 

لوله مانیسمان چینی Sydna

کارخانه تولید لوله مانیسمان چینی Sydna  در سال 2003 فعالیت خود را در جهت تولید لوله های فولادی آغاز کرد و با رشد و توسعه بیش از 500 کارمند و 800 میلیون یوان دارایی لوله های خود را به بازار جهانی صادر میکند.

 

مزایای استفاده از لوله مانیسمان چینی

 

لوله مانیسمان چینی 02 - آهن کاسپین

 

واردات لوله مانیسمان چینی به ایران

پس از افزایش قیمت دلار و افزایش تعرفه واردات قطعات فولادی واردات لوله مانیسمان چینی مزیت کاهش قیمت نسبت به لوله مانیسمان های تولید ایران را از دست داد اکنون بخش قابل توجهی از سرمایه ی واردات لوله مانیسمان چینی صرف احداث کارخانه های تولید لوله بدون درز در داخل کشور با تکنولوژی و استاندارد های روز دنیا شد؛ برخی از بهترین کارخانه های تولید لوله مانیسمان در ایران عبارتند از :

 

 

تولید کننده های عمده لوله مانیسمان در دنیا

کشور های زیادی در دنیا توانایی تولید لوله های بدون درز را دارند که عبارتند از در این میان آمریکا و چین بزرگترین تولید کننده و صادرکننده لوله مانیسمان به جهان هستند سایر کشور های تولید کننده لوله مانیسمان عبارتند از :

 

قیمت لوله مانیسمان چینی

برای استعلام قیمت و خرید لوله مانیسمان چینی میتوانید با تماس با کارشناسان با تجربه ی شرکت آهن کاسپین با تضمین پایین ترین قیمت ممکن در بازار اقدام به تهیه پیش فاکتور رسمی و خرید لوله مانیسمان چینی با بهترین برند های موجود در بازار ایران و دارای تاییده های کیفیت جهانی کنید.

 

سخن پایانی

لوله مانیسمان های وارداتی در ایران به دو دسته چینی و اروپایی تقسیم بندی میشوند که لوله های چینی دارای قیمتی مناسب تر از لوله های مانیسمان اروپایی بوده اما از لحاظ وزنی سبک تر هستند. تنوع موجود از لحاظ رده ها و ضخامت های موجود به دلیل ساده تر بودن واردات از کشور چین به ایران بیشتر بوده و تامین کردن آن ساده تر است.

 

 

 

 

 

 

 

جستجوی خود را وارد کنید